tbr

Alla inlägg under juni 2012

Minto!

 

Hej!

Det blev ett DSi! Det är roligt, fast jag har ingen väska eller skydd men jag har en massa spel!

Nog om det. Jaha, vi ska inte åka en längre semester men kanske åka bort i någon dag typ idag.

  

Typiskt! Det är kallt ute, jag som tänkte gå ut och ta bilder med kameran. Men jag kan ju spela på mitt DSi.

  

Hej då!

Minto!

 

Hej!

Hm, vad ska jag skriva...?

Ja, jag hoppas iaf att jag kan köpa ett 3DS -jag vet, jag är typ superbarnslig men jag gillar sånt!-.

Och mina föräldrar sa att dom kanske skulle titta! :)

Och att dom sa det, tja det händer inte så ofta... Så jag håller tummarna eller vad man nu än säger!

Men nu kanske jag ska typ försöka få mina föräldrar och titta lite till!

 

Så... Hej då!

 

Minto!

 

Hej, hej!

Så... Igår var jag ju på bio och det var så himla högt ljud,- mycket högre än jag kom ihåg från förut-

så jag höll för öronen typ halva filmen (det kändes som halva filmen!).

Men jaja, det var ju jag som valde och åka dit.

Men idag ska jag nog rensa mitt rum från saker som jag inte gillar längre.

Tja, vad ska jag skriva? Är det verkligen ingen som har någon fråga? Eller en sak att kommentera om?

Ingen...

-Suck-

Men vi hoppas att ni gillar vår blogg!   

 

 

Hej då!

Minto!

 

Hej!

Alltså, jag skriver ju jämt att jag inte har något att göra så jag kanske ska köpa ett 3DS tycker ni det är rätt?

För jag har en kusin som har ett och det såg, tja kul ut!

Ja, hm... Jag ska typ bort igen snart men vi vet inte riktigt när men då kanske jag ska bort några fler dagar.

Så då blir det inte heller mycket bloggande. Men jag lovar att jag meddelar om och när, om det är så att jag ska åka bort -om inte datorn krånglar igen!-.-'

Ingen som har någon fråga? Eller någon kommentar?

 

Hej då!

Minto!

 

Hej!

Ledsen att jag inte skrivit något det blev något fel:(

Jaja, imorgon ska jag på bio! Ice Age 4 ska vi typ se... Jag har sett alla Ice Age, så det ska bli kul att se den fjärde:)

Tja... Om ni typ har tråkigt och vill göra något kul så är mitt tips att läsa eller om man inte gillar att läsa så kan man ju se på film, pyssla eller varför inte titta in på vår blogg! Då blir vi jätteglada!

Hm, inte så bra tips...

 

Hej då!

Ha det bra!

 

 

Minto!

 

Hej!

Ja, jag har väl inget att skriva om. Inte heller något att göra...

Ingen som har något bra tips...?

Nå? Ingen? Jaha, okej.

Jo, jag kan ju skriva om min midsommar!

Min midsommar var typ så här:

Vi spelade badminton tills min syster sa att vi fuskade -vilket vi inte gjorde!-,

åt god mat, åt jättegod efterrätt -eller den såg jättegod ut, det var mjölk i glassen så jag kunde inte äta:( men jag fick chips!:),

japp jag är tål inte mjölk- det var glass med jordgubbar och kolasås plus jordgubbssås, hoppade på deras studsmatta och spelade lite mer badminton!

Dagen efter åkte vi hem... :(

 

 

Minto!

 

Hej!

Nu är jag hemma igen.

Så hur har ni haft det? Jag har haft det super!    

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva om...

 

Jag måste packa upp så hörs imorgon!

Minto!

 

Hej!

Som ni vet så åker jag snart och med det menar jag typ om nån timme eller så!

Så, då tar Ichigo över... Tyckte ni om bilden på Yoshi?
Jag hoppas det.

Ja, jag åker bara bort i någon dag typ. Så jag blir inte borta länge...

Ha en superbra midsommar!

 

Hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
 Varg
 Hund
 Katt
 Tiger
 Struts
 Påfågel
 Skata
 Sköldpadda
 Sten, även om det inte är ett djur men jag vill vara en sten ändå!
 Haj
 Val
 Delfin
 Späckhuggare
 Fisk
 Sjöhäst
 Häst
 Åsna
 Zebra
 Eohippus
 Qvagga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards