tbr

Alla inlägg under februari 2013

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 28 februari 2013 20:00

Minto! Heeeej! Jag bloggar från en surfplatta nu så det blir ingen bild och ingen smiley... Jag hann inte starta datorn... Men aja, inget har väl hänt idag som är intressant. Och jag kan inte spela Sims, då det står "du kan inte placera föremål utanför lägenheten" när man ska placera något i byggläget. *Suck* Jaja, ska inte störa er något mer. //Kram Minto!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 27 februari 2013 18:45

Hej svejs!

 

Vi har varit ute på stan idag!

Modigt gjort oss!

Haha.

Aja, Ichigo är köpgalen i... RINGAR!!

Hahahaha!
Vi har iaf köpt varsin Mood Ring, humörring.

Och Minto har köpt en ask med kinesiska kulor i, som klirrar när man skakar dem försiktigt!

Och Ichigo köpte en rosring, den ser ut lite grann som de ringar de har i animen "Rozen Maiden"

Jaaa, var det något mer att skriva?

Jo just det!

Visste ni att Ichigo är helt GALEN i Subway Surfers!
LoL!

Ichigo har börjat i en Japanska kurs!

Hon är superduper duktig på Japanska redan!!

(Jag, Minto, skrev att Ichigo var duktig på Japanska,  Ichigo håller inte med...)

 

Tack för oss!
 (Vi skrev fel med hejdå frasen... i början...)
 
Jaa ne!
 

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 26 februari 2013 20:31

Nu vet jag säkert!

Akasaka-kun hatar mig!!

  

Jag kan lika gärna ta självmord nu..

Livet är över..

Borde skuta mig nu.. 

   

Men det finns ett problem med det..

Jag är för feg..   

Hjälp mig imorgon kanske jag får tillräckligt "nog" så att jag bara bryter ihop på en lektion och springer ut!!

Och jag är en inte sån där person som "brukar" visa så mycket att jag är t.ex rädd eller ledsen eller deprimerad.. så..

Ja..

det var väl det..

Hej då

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 26 februari 2013 18:30

Minto!

Hej!

Jag vet inte... ska jag sluta blogga här?

Jag tror att det blir bäst så, så får Ichigo driva bloggen själv.

För när jag skriver så blir inläggen så här tråkiga:   

Man gäspar ju!!

Jag är ledsen, ska inte berätta om mina konstiga och tråkiga problem.

Aja, jag tror att jag slutar blogga här.

Jag vet, jag "överger" bloggen igen...

Men jag har insett: jag gör bara tråkiga inlägg!

 

Yane!

//Kram Minto!

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 26 februari 2013 16:22

Akasaka hatar mig!!!

  

Jag bara vet det!!

 

Han gjorde illa mig idag jätte hårt!!

Och när jag kom hem försökte jag skära av mig armen för att jag var så ledsen,

MEN JAG VÅGAR INTE!!!   

jAG FÖRSÖKTE ALLT VAD JAG KUNDE!! JAG SLOG MED KNIVEN HÅRT MOT ARMEN

OCH SEN FÖRSÖKTE JAG SÅGA MIG MED DEN!!!

KNIVEN VAR FAN SOM NÅGON JÄVLA SMÖRKNIV!!!!

          

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 25 februari 2013 21:14

Hej..

Jag tror att akasaka-kun inte gillar mig längre..

  

Det verkar som han försöker undvika mig, som om han inte vill att jag ska existera längre..

 

Jag vet inte vad jag ska göra..

  

Vad tycker ni att jag ska göra..?

Jag måste verkligen ha hjälp nu!!

Komentera och hjälp mig!!

Jag behöver er!!

Snälla!!!

          

 

Hejdå..

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 25 februari 2013 17:35

Minto!

Hejsan!

Ja, ledsen för de tråkiga inläggen som kommer från mig, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.

Och jag vet inte ens om jag ska skriva mer på denna blogg, då ingen besöker när det är bara jag som skriver.

  

Ja, om jag ska skriva mer här så ska jag nog göra en novell, bok eller vad det nu än kallas.

  

(Älskar att skriva!)

Nu så är jag hos min pappa då min mamma blev beordrad att jobba...

Det meddelade det lite för sent, det blev jobbigt.

Aja...

Tack för nu!

 

Hehe, lite konstig bild...

 

 

Yane!

//Kram Minto!

 

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 24 februari 2013 20:45

Minto!

Heeej!

Jag har väl inte så mycket att skriva men vad ska jag skriva om?
Jag har ju inget intressant liv som Ichigo...

Men vad ska jag skriva om?

Typ: The Sims 3, noveller, mitt tråkiga liv...

Hmmm, var det inte något fler alternativ?

*Suck*

Jag är verkligen inte bra på att blogga...

Jaja, jag skriver på fler alternativ om jag kommer på några.

  

Aja, eftersom jag inte har några andra bilder än de jag tagit i Sims, så får det väl bli en bild tagen i Sims då!

 

Hehe...

Japp, allt från mig idag!

 

 

Yane!

//Kram Minto!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
 Varg
 Hund
 Katt
 Tiger
 Struts
 Påfågel
 Skata
 Sköldpadda
 Sten, även om det inte är ett djur men jag vill vara en sten ändå!
 Haj
 Val
 Delfin
 Späckhuggare
 Fisk
 Sjöhäst
 Häst
 Åsna
 Zebra
 Eohippus
 Qvagga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards