tbr

Alla inlägg under juli 2012

Minto!

 

Hejsan!

Idag var jag med Ichigo och vi spelade The Sims 3 Husdjur, jag vet datorn funkar igen!!  

Jag är såå glad!

Jaa, iaf så tänkte vi göra en Sims historia vad tycker ni om det?

Svara gärna så vi vet:).

Jag är inte så bra på datorer menIchigo är ju bäst på det!

Så, det blir nog hon som får sköta det...   

 

Ja det var allt för nu, hej då!  

 

Minto!

 

Hej, hej!

Längtar tills jag kan spela sims igen... Datorn är ju såå seg alltså, detta kan ju inte ha något alls att göra med jag har varit inne på internet för mycket... Haha...  

Nä, nu ska jag nog se på en film.

  

 

Hej då!


Minto!

 

Heej!

Detta blir ett väldigt kort inlägg eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska skriva, beklagar detta...

Vad tycker ni att vi ska skriva? Blir väldigt glad om vi får svar!

  

 

Hej då!

Minto!

 

Heej!

Först av allt så vill jag tacka Ichigo för att hon är världens bästa vän!!

Du är verkligen bäst!    Hoppas att vi kan vara med varandra snart!

Jag hoppas verkligen att vi alltid kommer att vara vänner!

  

Men det var verkligen kul att få autografen av Kajsa Grytt, och hon pratade lite med mig...

 

Hej då!

 

Minto!
Hej!
Jag har just matat Yoshi och Sushi.
Och lyckades få en bild av dom som ni får se snart. Har idag städat rummet som blev rätt så bra. Skriver från mobilen som vanligt eftersom datorn är fortfarande vääldigt seg-.-'



Tjoo!! Jag har varit hos min stöd familj den här "helgen".. Typ onsdag till söndag morgon.  När jag var där hände något väldigt konstigt.. Jag tror att jag fick lite hemlängtan..M-m..


Juste! Minto! Utan dig skulle livet vara värdelöst, vad är det för medning med livet om inte du är med? Hoppas att vi för alltid är vänner!!

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 

Minto!

Heej!
Igår var jag på yran och såg tant strul! Och herregud vad dom var bra alltså!
Dom sjung jättebra och dom hade sån energi...! Och så var jag på tivolit och fiskade efter en sån där guldtacka eller vad det nu än va, och fick orange så då vann jag en nalle.;)
Jag fick Kajsa Grytts autograf och då blev jag jätteglad! Här kmr det en bild på den! Jag skriver från mobilen så ursäkta stavfelen.

Minto!

Skriver från mobilen...
Förlåt för att jag inte bloggade igår!
Men det blev bråttom iväg.
Det var vääldigt mycket folk men det var kul! Vi var där till kvart över tolv så jag vaknade halv elva;). Det var kul att se Thåström som jag växt upp till.

Ja, det var allt från mig hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
 Varg
 Hund
 Katt
 Tiger
 Struts
 Påfågel
 Skata
 Sköldpadda
 Sten, även om det inte är ett djur men jag vill vara en sten ändå!
 Haj
 Val
 Delfin
 Späckhuggare
 Fisk
 Sjöhäst
 Häst
 Åsna
 Zebra
 Eohippus
 Qvagga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards