tbr

Alla inlägg under september 2012

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 30 september 2012 18:10

Minto!

 

Heej!

Ska typ spela Sims snart!

Roligt! Men jag vet inte om jag orkar eftersom jag fortfarande har väldigt ont i huvudet...

Nä, jag har verkligen ingen inspiration...

Så det kmr en till bild:)

 

Rolig va?

Hon står i hästen!

Haha...Haha...

 

Hej då!

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 30 september 2012 14:38

Japp, här har ni mig igen! Typ hej föresten.

 

Här kommer en bild jag gjorde på paint för en dryg timme sen:

 

 

 

 

 

Ful va? Igen..

Ialla fall jag hoppas att ni åtminstånde tycker att den är fin, för jag skulle bli glad då. Komentera gärna!

Senare ska jag lägga ut lite bilder på mina hundar!

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 30 september 2012 09:59

Minto!

 

Heej!

Sitter med en förfärlig hosta.

Jag har hostat hela morgonen!

Hehe...

Aja, ska snart spela Sims, men först så måste jag skriva lite på berättelsen som troligtvis kmr nästa år typ!

*Suckar*

Ja Ichigo, vi måste nog skriva lite mer på berättelsen...

aja, här kmr det iaf en bild:)


 

Två av Ichigos Simmar!

:P

  

 

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 29 september 2012 21:00

Minto!

 

Heej!

Ja, nu har jag spelat Sims igen...

Så, det kmr en bild lite senare i inlägget!

  

Nä, när jag är förkyld (eller sjuk överhuvudtaget!) så har jag verkligen ingen inspiration!

Så, jag är ledsen att inläggen både är korta OCH tråkiga!

Jaja, jag kan väl inte blogga så bra iaf...

Men här kmr det iaf en bild:)

 

Benhilda badar!

Haha!


Ja, det var allt från mig den här gången!

Hej då!


 

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 29 september 2012 16:05

Minto!

 

Heej!

Vet ni...

Jag har köpt staden Sunlit Tides!

Och den är jättefin!

Här är två bilder:)

 

Hon tar ett lerbad!

:P

 

En jättefin fågel!

Jag gillar staden, den är verkligen fin!

 

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 29 september 2012 13:51

Hej alla blogg-besökare!

Jag ska försöka bli bättre på att skriva på den här bloggen.

Jag sitter ju nu (alltså nu när jag skriver) och ritar på paint, som är ett rit-program på datorn. det blev inte så bra men ni kan få se ändå:

 

 

 

Där är den ja, Ful va? Jag är verkligen urusel på att rita på datorn, irl också i och för sig men ändå..

Ni kan ju skriva själv vad ni tycker om den Men jag tycker att den är jätte ful!   

Men i alla fall.

 

Gillade ni bilderna jag la upp igår på hundarna? Jag tycker i alla fall att de var jätte gulliga! ^^

Jag hoppas att vi får fler besökare här och att ni delar med era vänner så att de också kan se vår blogg.

ha de så bra hörni!

 

Hejdå!!   

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 28 september 2012 17:54

Heej! Det är Ichigo här!

Här får ni se en bild på vår "lånehund" Lottie's ögon:

 

 

 

Visst är dom vackra??    

Och här en bild på hennes mamma's ögon:

 

 

 

Visst har dom anorlunda ögon? Det kanske inte syns men Syncro's  (hunden som är på den bilden här över)ögon har två färger, typ blått och brunt. Häftigt va?

 

 

Idag har jag varit hemma och varit lite sjuk men nu är det bra, typ.

 

Just nu sitter jag i köket hemma på landet och blir "nosad"  av en söt hund-"valp" som heter Ozzy.

Och här.. Kommer en bild på honomo också:

 

 

 

Han var jättesvår att fota!! Men de två första hundarna sa dom skulle vara omöjligt men det var mycket lättare!  Hmm

Jag vet inte om det var sanning det där dom sa...

 

 

Ialla fall har det så bra!

 

Hej då!!

 

 


Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 28 september 2012 17:42

Minto!

 

Hej hej!

Jaha, idag så var jag hemma igen då...

Men jag fick ändå åka och kolla på keyboards!

Det var jättekul! Men den som jag ville ha (som hade 88 tangenter) kostade över 5000 kr!

Japp, så jag fick ju förstås ingen, och det förstår ju faktiskt jag...

Men iaf så har jag spelat Sims idag så här kmr det en bild:)

 

Kanske en lite tråkig bild men ändå!

Hoppas att ni får ha en superhelg!

  

 

Hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
 Varg
 Hund
 Katt
 Tiger
 Struts
 Påfågel
 Skata
 Sköldpadda
 Sten, även om det inte är ett djur men jag vill vara en sten ändå!
 Haj
 Val
 Delfin
 Späckhuggare
 Fisk
 Sjöhäst
 Häst
 Åsna
 Zebra
 Eohippus
 Qvagga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards