tbr

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 31 augusti 2012 17:19

Minto!

 

Heej!

Idag så var jag och köpte kläder... urtråkigt!

Det kan vara kul om man får välja kläderna själv!

Idag så var skolan okej, men ändå jobbig på något sätt.

 

Ha en bra helg!

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 30 augusti 2012 19:12

Minto!

 

Heej!

Skolan var väldigt jobbig idag.

Jag mådde inte alls bra men ingen förstod det...

Så då så fick jag vara där i -i vad som kändes- en evighet.

Men det gick ju bra iaf;)...

 

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 29 augusti 2012 18:35

Minto!Heej!Skriver på min pappas iPad igen;).Har precis matat Yoshi... Och skolan var okej...Jaja, kan fortfarande inte spela Sims:( så har ni några bra tips för att fördriva tiden?Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 28 augusti 2012 15:38

Minto!

 

Heej!

Hm, jag undrar om det är någon som vet något bra vegetariskt recept eller någon sida som har recept?

För jag funderar på att kanske bli vegetarian...

Aja, idag så var det skola då.

 Men inget mer om det då.

Nä, nu ska jag rita lite, för jag kan inte spela Sims!   

 

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 27 augusti 2012 13:54

Minto!

 

Heej!

Jag har just varit med Ichigo!

Gissa vad vi gjorde, spelade Sims såklart!

Jaha, idag så började skolan...

Och det var... rätt så kul faktiskt!

 

Hej då!

 

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 26 augusti 2012 18:37

Minto!
Heej!
Skriver från mobilen nu...
Idag så var jag på bio med min lillasyster och hennes kompis.
Vi såg Madagaskar 3 eller vad den nu än hette.
Jag fattar inte varför dom måste ha så högt ljud, vi satt längst bak men ändå var jag tvungen att hålla för öronen!
-.-'
Jaja, nu är jag hemma men kan inte gå in på Internet för att vi har varit på Internet för mycket så jag vet inte vad jag ska göra just nu...

Det var allt från mig hej då! :)

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 25 augusti 2012 14:56

Minto!

 

Heej!

Idag så har jag och min pappa fixat med min nya DVD-spelare till min lilla dator.

Det tog ett tag men nu är det fixat! Jippie!  

Och på måndag börjar skolan igen... -Suck-   

Jaja...

Jag längtar tills The Sims 3 Övernaturligt kommer ut!

Kan knappt vänta!

 Aja, här kommer det en bild på... min sim som, ja vem vet?:

 

 

Hej då!

Av Ichigo & Minto Momomiya & Aizawa - 24 augusti 2012 19:38

Minto!Heej!Jag bloggar just nu från min pappas iPad.Men i alla fall så har jag varit på boda borg idag... inget för mig.Jaja, sen så köpte vi en DVD spelare till min dator... Försökte installera... det funkade inte! Nä, nu måste jag sluta hej då! ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?
 Varg
 Hund
 Katt
 Tiger
 Struts
 Påfågel
 Skata
 Sköldpadda
 Sten, även om det inte är ett djur men jag vill vara en sten ändå!
 Haj
 Val
 Delfin
 Späckhuggare
 Fisk
 Sjöhäst
 Häst
 Åsna
 Zebra
 Eohippus
 Qvagga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards